PRP İLE SAÇ TEDAVİSİ

PRP, saç dökülmesini durdurmada, zayıf, cansız, cılız saç köklerinin canlandırılması ve yenilenmesinde etkili bir tedavi yöntemidir.

Saç dökülmesi, alın çizgileri, kaz ayakları, gül çizgileri, skar izleri ve sivilcelerinize PRP, MEZOTERAPİ ve DERMAPEN tedavi uygulamalarıyla çözüm sunuyoruz.

Saç PRP’si ile saç ekimine gitmeden saçlarınızı kurtarabilirsiniz.

Santrifüj edilen hasta kanının trombositten zengin PRP kısmı, mezoterapi veya dolgu yöntemi ile cilde enjekte edilir. PRP’nin hastanın kendi kanından elde edilmiş olması ve allerji riski taşımaması bu yöntemin en öneli avantajıdır.  Bu zengin içerikli plazma hücreleri büyüme faktörleri salgılar ve dokuda ciddi bir yenilenme ve gençleştirme meydana gelmektedir. Tedavi 4-6 seanslık bir kür ile ortalama 20 günlük aralıklarla yapılmaktadır. Sonrasında her yıl 1 defa uygulanması yeterli olacaktır.

Saç derisinde ve saç folüküllerinde canlılık sağlanıp dökülen saçlar yerine gelmekte ve ölü saç hücreleri yenilenmektir. PRP iyileşmeyen ve açık yaralarda, eklem ve kıkırdak hastalıklarında ve ani-aging olarak birçok alanda kullanılabilir.

Saç dökülmesinde tek başına kullanmak veya diğer tedavi seçeneklerinin etkisini güçlendirmek gibi amaçlarla uygulanmaktadır.

• Yüz gençleştirme tedavilerinde, cilde doğal ve parlak bir görünüm sağlamada,
  • Boyun, dekolte ve el bölgesinin yaşlılık belirtilerini gidermede,
  • Saç dökülmesinde veya saç ekimi-mezoterapi gibi yöntemlerle kombine edilerek,
  • Dermapen, dermoroller, lazer, peeling gibi uygulamalardan sonra cildin yenilenmesi ve gençleşmesini sağlamak ve iyileşme süresini kısaltmak,
  • PRP tedavisinin yenileyici etkisinden faydalanmak için estetik dışı uygulamalar olan romatizmal hastalıklar, eklem ve tendon hasarlarının tedavisinde kullanılmaktadır.