OMUZ, DİZ, BOYUN AĞRILARI TEDAVİSİ KLİNİĞİMİZDE BAŞARIYLA YAPILMAKTADIR!
omuz-ağrısı-5-584x347

Omuz Ağrıları Tedavisi

Omuz ağrısının erişkinlerde görülen en sık nedeni omuzda döndürücü kas kirişlerinin sıkışması sonucu ortaya çıkar. Omuz problemleri herkeste ortaya çıkabilir. Omuz aşınması ve yırtıkları, omuz çıkması, omuz kırıkları ve donuk omuz gibi problemlerle ortaya çıkan ağrılar, modern ve alternatif tıp uygulamaları ile tedavi edilebilir. Özellikle kolunu omuz seviyesinde tutarak çalışmak zorunda olan kişilerde omuz ağrısı ozonla tedavi ediliyor.

menisküs bağıran

Menisküs Hastalığı Tedavisi

Menisküs yırtığı dizde ağrı, hareket kısıtlılığı, kilitlenme ve sıvı toplanması gibi çeşitli şikayetlere neden olur. Menisküs’ün başlıca nedenlerini; Dizde boşalma hissi Dizin bükülü kalması gibi kilitlenme ve takılmalar. Merdiven ve yokuş çıkarken hafiften şiddetliye kadar değişen diz ağrıları Dizden alacağınız direkt bir darbe, Diz dönmesi gibi spor yaparken başınıza gelebilecek sakatlanmalar, Yaş nedeniyle dizdeki kıkırdak

kuyruk sokumu hasarı

Kuyruk Sokumu Ağrısı Tedavisi

Kuyruk sokumu üzerine düşen, sert bir yere çarpanların, sürekli oturarak çalışan insanların veya doğum sonrası hanımların büyük sorunudur. Özellikle oturur pozisyondan kalkarken şiddetli ağrı yapar. Bu problem özellikle yolculuk, ve uzun süre oturmak gereken yerlerde artar. Kuyruk sokumu ağrılarında, kas eklem ağrılarında, kas kemik ağrılarında kliniğimizde uygulanan tedavi yöntemleri ile hasatalarımız başarılı olarak tedavi

KLİNİĞİMİZE GELİN, AĞRILARINIZDAN KURTULUN, SAĞLIĞINIZA KAVUŞUN!
diz-tek-2-1024x680-01

Diz Ağrısı Tedavisi

Dizlerimiz günlük hayatımızda yürüme, oturma, merdiven çıkma, çömelme gibi birçok hareketi yapmamızı sağlar. Dizlerde sık görülen eklem romatizması, kireçlenme, iltihaplı eklem romatizmaları, menisküs yırtığı, eklem veya çevresinde şişlik, kilitlenme, hareket kısıtlılığı veya eklemde sertlik ve çıtırtı sesi gibi şikayetler günlük yaşamı olumsuz etkiler. Tedavi uygulamalarıyla doku onarımı ve dokuda kan akımı sağlanır, kıkırdak yapı

Rheumatism. Elbow injury and pain.

Dirsek Ağrısı Tedavisi

İyi bir tedavi için teşhisin net konması ve uygulamaların buna göre planlanması gerekir. Dirsek ağrısı tedavisinde amaç ağrıyı geçirmek ve dirsek fonksiyonlarını ve eklem hareket açıklıklarını normale getirmektir. Fizik Tedavi: Hareket kısıtlılığında eklem kapsülünü tedavi edebilmek için fizik tedavi şarttır. Bu tip hastalarda ultrasound gibi derin dokularda ısı oluşturan bir uygulamadan sonra dokuların esnekliğini arttırılmalıdır.

Bel ve boyun ağrıları tedavisi

Bel ve Boyun Ağrıları Tedavisi

Bel ağrısı, dünyada baş ağrısından sonra en sık görülen ağrı tipi olarak kişinin iş ve sosyal yaşamını altüst ettiği kadar önemli sağlık sorunlarına işaret etmesi bakımından da önemsenmelidir. Memorial Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü uzmanları bel ağrısı nedenleri ve tedavisi konusunda dikkat edilmesi gereken noktalar hakkında bilgi verdi. Bel ağrısı denilince akla öncelikle “Bel Fıtığı”

YOUTUBE KANALIMIZDAN VİDEOLARIMIZI İZLEYİN